Blog

Permintaan tinggi untuk Roica stretch

Terima Surat Berita mingguan kami dan tetapkan makluman berita harian yang disesuaikan.

Melengkapkan poliester dan poliamida kitar semula dalam koleksi baharu. အားကစားကွက်ထည်

Permintaan tinggi untuk Roica stretch

Artistic Milliners, CIFRA, Dresdner Spitzen, Iluna Group, Innova Fabrics, Maglificio Ripa, Penn Italia, Sitip dan Tessitura Colombo Antonio semuanya menggunakan benang regangan Roica dalam ciptaan terbaru mereka, termasuk Roica EF yang dikitar semula dan Roica V550 yang boleh terbiodegradasi.

Roica V550 ialah benang regangan pertama yang diperakui Cradle to Cradle Gold dan sedang digunakan dalam koleksi denim EarthCore yang dibangunkan oleh Artistic Milliners, yang terdiri daripada fabrik biodegradasi yang dibuat dengan Tencel, linen, rami dan kapas.Sementara itu, pengait meledingkan Itali CIFRA menggunakan Roica EF dalam koleksi terbaharu lapisan asas, bahagian atas, bingkap dan pakaian lompat yang dibuat dengan benang semula jadi atau kitar semula dan dibezakan oleh teknologi pemetaan badan dan zon pengudaraan khusus untuk keselesaan dan kesegaran.

Dresdner Spitzen menggabungkan Roica V550 dengan Vinatur, poliester yang diperakui Cradle to Cradle daripada Inogema, dalam reka bentuk untuk pasaran pakaian intim, manakala Iluna Group menggabungkan Roica EF dengan poliamida kitar semula dalam koleksi renda baharu.

Fabrik bersambung terbaharu untuk pakaian renang, sukan dan pakaian yang direka oleh Innova Fabrics menggunakan Roica V550 dengan nilon Sensil BioCare Nilit manakala Roica EF digunakan dalam koleksi pakaian renang dan pakaian intim Splash Maglificio Ripa.

Roica V550 juga sedang digabungkan dengan poliester kitar semula dalam koleksi terbaru Penn Italia dan Sitip, dan dengan poliamida biogradable Amni Soul Eco Fulgar oleh Tessitura Colombo Antonio.

Keluarga Roica Eco-Smart di Performance Days

Pengiktirafan untuk Roica V550 yang unik

Inovasi Roica untuk debut di ISPO Brandnew

Perisikan perniagaan untuk industri gentian, tekstil dan pakaian: teknologi, inovasi, pasaran, pelaburan, dasar perdagangan, penyumberan, strategi...

Kisah penting minggu ini, terus ke peti masuk anda.Jadilah orang pertama yang tahu.

Permintaan tinggi untuk Roica stretch

82 နိုင်လွန် 18 Spandex အထည် © Inovasi Hak Cipta dalam Tekstil.Innovation in Textiles ialah penerbitan dalam talian Inside Textiles Ltd. Peti Surat 271, Nantwich, CW5 9BT United Kingdom Berdaftar di England No 04687617